Ahad, 10 April 2011

bla bla. . =)

Keluar ke hutan menyanyi ku,
keluar ke pantai teriak ku ..
Sepi, sepi aku dengan benci ..
Ada malaikat menyulam laba2 di tembok keratan putih ..

Kenapa tak bunyi kan saja loceng nya biar terdera,
biar mengadu sampai gadu ..
Cinta ini seumpama api,
bila ditiup saja hilanag tak ada ..
Maka kita jabgab duduk saja,
atau aku harus lari ke hutan belok ke pantai ? hermm. =.='

Kita harus berusaha untuk mendapatkan kembali cintanya,
Aku terus bosan dan tertekan
seperti waktu yang terus meninggalkan
 aku jauh ke dasar kerak bumi yang belom diterokai ..

ingin sekali aku mengejar gunung yang besarnya tidak terdakap,
begitu juga lah cinta aku pada dirimu ,
kerana kita adalah satu ....

Perempuan datang atas nama cinta ..
hati kadang2 pergi kerana cinta ..
tapi aku pasti akan datang dalam satu purnama
 untuk bertanyakan kembali cintanya ..
bukan untuk sesiapa,
bukan untuknya,
tapi untuk ku ..

Dan di dunia ini aku ingin hidup bersama-samanya ,
itu bermakna aku rindu ..
menunggu cintaku umpama si buta yang melihat syurga ..

Kini malam tiba lagi dengan dibebankan dengan bunyirintisan hujan,
hidupku akan sunyi tanpa dirimu disisi ku ..
setiap nafas yang terhembus adalah sabda pendita ratu ..
itulah saksi percintaan kita berdua. .

(P/S:saja2 buad new entry yang mengarut.. selamat membaca)
^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...